lørdag den 10. marts 2012

Fantastisk dag!

Forberedelserne var igang fra morgenstunden...












En lørdag helt uden farmand. Spontan udflugt blev arrangeret.

#1 Sønnike skrev madpakkeseddel med hans ønsker for turen. 0. klasses børnestavning. Det er for sødt.
#2 Bageriet måtte straks i gang.
#3 Vi ville besøge ham her. Selvom vi egentlig kun bor en times tid væk, så har vi ikke været her før. En fejl! Som Tinsepigen (5 år) ytrede alvorligt: "Jeg tror faktisk, at han er større end Anders inde i min børnehave". Og jeg kunne jo kun give hende ret...
#4 Stedet var Aros i Aarhus - og besøget skal gentages!
#5+6 Særudstillingen FaceFace var fascinerende og til tider skræmmende på den gode måde for ungerne.
#7 En MEGET stillestående dame - hun høster aldeles mange penge til museet. Og er altså bare en statue :)
#8+9+10+11 Regnbuen øverst var hele turen værd. Sikke en oplevelse.

Sikke en dejlig dag!!!

2 kommentarer:

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Sikke fantastiske billeder - det må have været en STOR oplevelse!!
Vi har også stadig vores allerførste besøg på Aros og Regnbuen til gode - og faktisk havde vi snakket om, om vi skulle afsted dertil i dag, men valget faldt altså på Odense Zoo i stedet for :)
Men én eller anden dag tager vi afsted, det er sikkert og vist!!! :)
Kh Tina

Fabulousia sagde ...

Det var bare SÅ godt, Tina! Jeg er helt høj :) Og det var ikke bare regnbuen - udstillingerne var så spændende. Det er helt sikkert ikke sidste gang! Som en ekstra fordel kan det lige nævnes, at det er gratis for børn. Og kun 100,- fr voksne. Det betyder jo lidt, når man som os har en 3-4 stykker :)
For øvrigt meget pudsigt havde jeg også lige overvejet Odense Zoo, da jeg har fribilletter til børnene dertil - men køreturen fristede bare ikke... Har ellers hørt, at det skulle være en virkelig god zoo.
Kh Laila