lørdag den 24. marts 2012

Weekend...

Selvom det stadig omfatter en del arbejde. Så er det arbejde på den gode måde...









#1 Arbejdet i stuen er stadig i gang. Nu er der spartlet. Så venter loftet på maling... Jeg øver mig i at være tålmodig. Ville helst være færdig samme dag, som man begynder....
#2 Mens der blev arbejdet inde med vvs-arbejde var jeg i haven sammen med ungerne... Endelig forår!
#3 Gamle stauder blev fjernet og de nye er på vej. Så skønt!
#4 Gamle løg, som jeg havde glemt jag havde stukket i jorden titter nu op...
#5 Havetit...
#6 Ungerne lavede årets første bål helt selv. Det måtte belønnes med en pølse. Mad smager altså bare bedre ude!
#7 Blogland har fristet med de lækre kanelsnurrer. Jeg måtte også prøve. Det var dog lige ved at koste livet for yndlingsmaskinen KitchenAid. Dejen skulle godt nok æltes!
#8 Til gengæld smagte de så også godt!

2 kommentarer:

Tinitten sagde ...

MUMS de ser gode ud de kanelsnurrer. Og lækker blog du har dig her, jeg hænger på :-)

Knus Tinitten

http://tinittens-tumlerier.blogspot.dk/

A + K = ♥ sagde ...

Yum, kanelsnurrer er bare det bedste!

- Anne