torsdag den 1. marts 2012

Springtime!

På jagt efter forårstegn...











#1+2+3 Forår i haven. Hurraaaaa! 1. marts er forårsmånedsstart :)
#4+5+6 Skønne ranunkler. Helt sikkert blandt yndlingene.
#7 Her på den lille bønne i aftenbelysning. Bemærk det skønne savsmuldstapet. Det dør om 14 dage. Jeg glæder mig! (Altså måske ikke lige til at pille det ned... Men til at få filt op...)
#8 Årets første jordbær - og de smagte endda af jordbær...
#9 Aftenens impulsbageri. Blomsterbergs citronspecier. Mums... De glider ned til et afsnit af "Rita".
#10 Der er også sommer på vej i kalenderen - som altid kan fremkalde et lille "....gnæk...gnæk...".

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Her er super skønt og dejligt. Er meget glad for at du "fandt" mig...:-) Glæder mig til at kigge forbi dig.
Kh Vibeke

Fabulousia sagde ...

Kære Vibeke :)
Velkommen - Det var nu ikke læser-fangst, jeg var ude på. Synes bare lige, at jeg skyldte dig en forklaring inden jeg "gen-fandt" dig :).
Kh Laila